Jelenlegi hely

Szegedi Innovatív Informatika Verseny 2020

 

VI. Szegedi Innovatív Informatika Verseny Középiskolásoknak 2020

 

 

A járványügyi veszélyhelyzet miatt a Szegedi Innovatív Informatika Verseny 2020 döntőjét 2020. november 6-án és 7-én online platformon tartjuk. A verseny két szekciójára november 6-án, pénteken kerül sor, az eredményhirdetés és a rendezvénnyel kapcsolatos egyéb programok november 7-én online lesznek megtartva. Részletek a Lebonyolítás menüpont alatt olvashatók.

 

Szegedi Tudományegyetem Informatikai Intézete már hatodik alkalommal hirdet versenyt a középiskolás diákok számára, ezúttal az SZTE TTIK által szervezett Kreatív Tudományos Program Középiskolásoknak rendezvény kereti között.

Idén is két szekcióban várjuk a jelentkező diákok pályamunkáit. A verseny kapcsán szeretnénk lehetőséget adni a tehetséges és kreatív középiskolás diákoknak, hogy a műszaki informatika vagy a szoftverfejlesztés területén elért eredményeiket bemutathassák és megmérettessék.

A SZIIV verseny döntője a KTPK kétnapos esemény keretei között kerül megrendezésre, ahol döntős diákok interaktív bemutatókon, workshopokon és laborlátogatásokon vehetnek részt.




A verseny témája 

A verseny keretein belül nem kötjük meg a diákok kezét és kreativitását, bármilyen informatikai témájú probléma vagy feladat megoldásával kapcsolatos pályamunkával nevezhetnek az alábbi két szekció valamelyikére:
 
Műszaki informatika szekcióba olyan pályamunkák beérkezését várjuk, melyeknél csupán egy kikötés van: a feladat ne csupán programozási feladatból álljon. A diákoknak meg kell építeni, vagy már meglévő elemekből össze kell állítania egy rendszert (elektronikai, robotikai, vezeték nélküli rendszerek, biológiai jelek mérése és feldolgozása, stb...), amely működtetéséhez szükséges szoftvert is a diákoknak kell elkészítenie.
 
Informatika szekcióba olyan pályamunkákat várunk, amelyekben a diákok egy szoftvert készítenek el. A fejlesztéshez tetszőleges programozási nyelv és programozói függvénykönyvtár használható. A szoftver kategóriáját illetően nem teszünk megkötést, lehet játék, asztali számítógépen futtatható alkalmazás, webes alkalmazás, mobil applikáció, vagy Kinect-es alkalmazás. 
 
Jelentkezési feltételek
 
A versenyre középiskolás diákok egyénileg vagy legfeljebb 3 fős csapatokban, kísérő tanárral együtt a pályamű beküldésével jelentkezhetnek. A nevezés díjtalan.
 

Fontos dátumok:

 

Első forduló:

  • 2020. február 28. meghosszabbítva március 6. 12:00-ig - Pályamunkák beküldésének lezárása

 

Második forduló:

  • 2020. április 3 - 4. 2020. ősz - A verseny lebonyolítása

 

Támogató pályázatunk: A Szegedi Tudományegyetem készségfejlesztő és kommunikációs programjainak megvalósítása a felsőoktatásba való bekerülés előmozdítására és az MTMI szakok népszerűsítésére. Pályázati azonosító: EFOP-3.4.4-16-2017-00015